TIETOA MEISTÄ

Vuonna 1972 yhdistysrekisteriin merkitty Vantaan Perussuomalaiset ry kuuluu Perussuomalaiset rp:hen. Vantaan PS paikallisyhdistys on Perussuomalaisten Uudenmaan Piiri ry:n yhdistysjäsen.

Jaamme puolueemme kristillissosiaalisen aatemaailman ja kunnioitamme syvästi yhteistä arvopohjaamme rehellisten suoraselkäisten suomalaisten kansanliikkeenä.

Vantaan alueella asuu kosolti PS-puolueen jäseniä ja paikallisyhdistyksen jäsenmäärä kasvaa koko ajan. Vantaan yhdistys on jäsenmäärältään Suomen suurin Perussuomalaisten paikallisyhdistys ja meihin on helppo liittyä. Pelkästään vuonna 2020 liittyi Vantaan paikallisyhdistykseen n. 80 uutta jäsentä.

Jäsenhankinta on meille tärkeää, kehitämme toimintaamme jatkuvasti ja pidämme yhteyttä puolueen johtoon ja Uudenmaan piiriin säännöllisesti.

Seuraava suuri koitoksemme ovat Kuntavaalit 2021, jotka toivottavasti järjestetään kesäkuun 13. päivänä? Vantaa jätti 8.3.2021 täyden 100 henkilön ehdokaslistan Keskusvaalilautakunnalle. Pahoittelumme siitä, että emme voineet ottaa kaikkia halukkaita mukaan listalle, niin suurta kiinnostus Perussuomalaisia kohtaan on..