Kuntavaalikampanja avattiin komeasti

Jussi Halla-ahon puhe

Vantaan Kuntavaalien 2021 vaalistartti Tikkurilan Peltolantorilla oli komea. Tilaisuutta kunnioittivat läsnäolollaan puolueen puheenjohtajat: Jussi Halla-aho, Riikka Purra (II) ja Arja Juvonen (III) sekä puoluesihteeri Simo Grönroos. Tilaisuudessa puhuivat: Vantaan pj. Tomi Salin, valtuustoryhmän pj. Niilo Kärki, kansanedustaja Mika Niikko, puoluesihteeri Simo Grönroos, kansanedustaja Arja Juvonen ja pj. Jussi Halla-aho. Tilaisuuden juonsi totuttuun tapaan ja laatuun Markku Naumanen. Puheista julkaistaan kokoelmavideot heti, kun ne saadaan editoitua valmiiksi. Paikalla oli ilahduttavan paljon kansanedustajia, vantaalaisia kuntapäättäjiä ja yhdistysaktiiveja. Vantaalaisia ja muutakin väkeä oli helteestä ja lomista huolimatta yllättävän paljon liikkeellä. Fiilis oli nostattava.

Kiitos kaikille aktiiveille tapahtuman varsin onnistuneesta läpiviemisestä ja järjestelyistä. Upeaa, että jaksoitte painaa, trooppisesta helteestä piittaamatta!

Vantaan Perussuomalaiset ovat pääsääntöisesti tavattavissa useissa tulevissa toritapahtumissa, jos niitä ei kohtaa uusia rajoituksia koronaviruksen takia.

Tulee tapaamaan meitä Korson Suurmarkkinoille su. 13.9.20, klo 11.00-14.00 (telttapaikat 303 ja 304) ja Tikkurilan Maalaismarkkinoille la. 3.10.20, klo 11.00-14.00 (Peltolantori, telttapaikat 56 ja 57)

TERVETULOA KESKUSTELEMAAN – T. pj. Tomi Salin, Vantaan PS

Kirjoitettu 1.7.2020