Vantaan Perussuomalaisilla jo yli 50 kuntavaaliehdokasta

Vantaan Perussuomalaisten kuntavaaliehdokkaita Myyrmäen Marrasmarkkinoilla

Vantaan Perussuomalaisten kuntavaalien ehdokashankinta on hyvässä vauhdissa. Tähän mennessä on nimetty jo yli 50 ehdokasta.

”Tunku on ollut kova. Uskon, että saamme täyden sadan ehdokkaan listan. Ehdolla on useiden alojen osaajia ja ammattilaisia”, puheenjohtaja Tomi Salin Vantaan Perussuomalaisista sanoo.

Tähän mennessä nimetyt ehdokkaat:

Aidanjuuri-Niemi Tanja, Eskelinen Ritva, Eva Lasse, Haanpää Jarkko, Happonen Aapo, Happonen Veijo, Hartikainen Janne, Heikkinen Minna, Heinänen Juha-Pekka, Heiska Elina-Maria, Heiska Vesa, Helin Arttu, Hämäläinen Kimmo, Isberg Jeppe, Jussila Ari, Järä Juha, Karhu Suvi, Kemppainen Esa, Kivistö Annette, Korkalainen Olli, Kosonen Marko, Kulmala Mika, Kämper Thomas, Kärki Niilo, Lammenranta Eeva, Lammenranta Peter, Lauren Leena, Lihavainen Antti, Liinakoski Eija, Lind Antti, Lundell Kai-Ari, Mansner Peter, Mäkelä Juha-Pekka, Naumanen Markku, Nyström Peter, Pekkarinen Jukka, Pentilä Mira, Pesonen Petrus, Pietilä Aive, Pälve Tommi, Rannikko Juhani, Ratinen Marko, Saarinen Tanja, Salin Tomi, Savolainen Hannu, Sillanpää Jorma, Simonen Juha, Siponen Ari, Still Jukka, Suoniemi Juha, Uimonen Teemu, Valtonen Timo, Viteli Calle

Kirjoitettu 12.11.2020